Human Resources Administrative Officer

19-02-2025

About the job

HR administratie met affiniteit voor operations en planning

Functieomschrijving:

Als HR administratieve kracht ben je verantwoordelijk voor het nauwkeurig invoeren van prestaties, het organiseren van medische controles en het coördineren van opleidingen. Je speelt een cruciale rol in het ondersteunen van onze HR-processen en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt.

Taken en verantwoordelijkheden:

Input van prestaties:

  • Nauwkeurige registratie van gepresteerde uren in het systeem.
  • Verwerken van verlofaanvragen en ziekteverzuim.
  • Ondersteunen bij de voorbereiding van de payroll.

Organisatie van medische controles:

  • Plannen en coördineren van periodieke medische controles voor medewerkers.
  • Beheren van de administratie rondom medische keuringen en opvolgen van vervaldatums.
  • Communiceren met externe medische diensten en medewerkers over afspraken en resultaten.

Organisatie en aanspreekpunt voor opleidingen:

  • Coördineren van interne en externe opleidingen voor medewerkers.
  • Aanvragen van subsidies voor opleidingen bij relevante instanties.
  • Fungeren als aanspreekpunt voor medewerkers met betrekking tot hun opleidingsbehoeften en -trajecten.

Competenties:

  • Nauwkeurigheid en aandacht voor detail.
  • Uitstekende administratieve vaardigheden.
  • Goede communicatieve en organisatorische vaardigheden.
  • Affiniteit met HR-systemen en relevante software.
  • Proactieve en oplossingsgerichte houding.